Administratief medewerker
Onze firma is een 30-tal jaren actief in de wegenbouw en utiliteitsbouw en houdt zich bezig met diamantzagen, diamantboren, voegvulling van wegenis en het plaatsen van geëxtrudeerde voegbanden bij asfalteringswerken.
In onze firma zijn er dagelijks een 17-tal mensen die tewerkgesteld zijn op verschillende bouwwerven en bedrijven verspreid over heel België. Om onze projectleiding te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot.
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Als medewerker planning bekleedt je een veelzijdige planningsmatige & administratieve functie, je werkt vanuit ons aangenaam en modern kantoor te Lommel.
Je registreert de aan- en afwezigheden (verlof, ziekte,…) van de arbeiders in een bedrijfsintern systeem.
Dagelijkse personeelsregistratie (opvolgen aanmeldingen, aanwezigheden en werkuren)
Opvolgen administratie werkbonnen
Voorbereiden nieuwe gunnings of werfdossiers
Vervolledigen van afgewerkte werkdossiers
Klanten- en debiteurenbeheer
Wie ben jij?
Je bent een administratieve duizendpoot
Je bent stipt, nauwkeurig en ordelijk persoon.
Je bent service-minded
Je kan prioriteiten stellen
Je hebt reeds een eerste payroll ervaring
Je deed reeds een eerste ervaring op in een bouwbedrijf
Je bent een kei in excel en kan vlot met andere MS Office 365 toepassingen werken
Je kan correct en discreet communiceren
Een kei in samenwerken, maar met de nodige zelfstandigheid
Je bent resultaatsgericht en stelt proactief verbeteringen voor

AANBOD
We bieden je een deeltijdse, vaste job in dienstverband. Dagelijks voer je afwisselende taken uit en heb je veel verantwoordelijkheid in de uitvoering van je job. Je wordt correct verloond volgens PC200 (Pensioensparen, hospitalisatieverzekering, 12 ADV Dagen bij een voltijdse tewerkstelling). Bovenop ontvang je nog een maaltijdcheque per gewerkte dag! Je wordt correct verloond naar je werk en zelfstandigheid.
Cools NV
Lodewijk de Raetstraat 32,
3920 Lommel